maandag 2 april 2012

Nog wat foto's online! (Je vindt de foto's via de link aan de rechterkant.)

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk, leuk.
Alleen jammer dat ik alle linken uitprobeerde maar geen foto's te zien krijg :-(
Weet iemand hoe dat komt?

Mama Thijs

Anoniem zei

Deze link naar picasa werkt voor mij. Daar staan al 2 albums op. Zie screenshot of hier.

Geert.

Anoniem zei

Nu lukt het wel, bedankt Geert!

Anoniem zei

Hopelijk krijgen we vanavond fotokes waar meer kinderen op te zien zijn.

Anoniem zei

De begeleiders zouden moeten proberen om iedereen op de foto te krijgen, ik heb amper mijn kind gezien.

Graag ook een ander context dan de bergen, de kinderen hebben ook toch een refter, etc..?

Anoniem zei

Ik ben ook nog op zoek naar een foto waar onze jongen op staat...

Anoniem zei

Heerlijk ziet het er uit. Veel zon, sneeuw, bergen en skiƫn. Kids jullie zijn al over de helft. Dus nog even alles geven.

skivakantie tweedejaars Salco